When the walls come down

När jag slutat jobbet en fredag åkte jag till Angel för att äta middag med Stina och Martina. Delade på lökringar, sweet potato fries, vitlöksbröd och hummus. Älskar att bara beställa in massa sides istället för varsin main.
 
På kvällen tog jag och Stina tåget till Brixton för att gå ut. Hamnade någonstans, vet inte var, där det spelade rätt så bra musik. Att gå ut och dricka öl och dansa till låtar en känner igen är typ det roligaste jag vet just nu. Dagen efter gick vi på bio, köpte läppstift och drack kaffe på Costa.
 
Elaine kom hit och hälsade på för några månader sen och det var så himla fint <33 Vår första kväll ihop åt vi fish n chips på Sutton&Sons.
 
Dagen efter vilket var en fredag hade jag tagit ledigt från jobbet på förmiddagen så vi tog bussen ihop till Liverpool street där vi åt lunch på The Diner. Alltså har typ tänkt på den maten sen dess. De har världens godaste vegetariska korv och pommes med vitlök på. Jesus effing chrrrrist. 
 
Vi var bjudna på bday party hos Conor och Jake i Woodgreen. Tog bussen dit med Lisa och Elaine där vi mötte upp Stina också. Hetsåt på Mcdonalds för att förbereda våra kroppar på booze.
 
I början var det rätt stelt, dels för att Conor är mitt gamla haff och jag inte visste hur jag skulle bete mig och dels för att många människor redan kände varandra. Men sånt löser ju sig oftast och det blev en askul kväll till slut. Dagen efter spenderade jag och Elaine i sängen med bakismat och typ femton avsnitt av Outsiders. 
 
Jullan kom och hälsade på mig och Lisa i somras vilket var jättefint!! Här stod vi utanför vårt förra ställe i Stoke Newington och drack öl innan vi begav oss till bussen.
 
Åkte till Victoria Park där vi gick vilse i typ en timme innan vi äntligen hittade fram till Amanda och Joes boat warming party. De hade blivit klara med att renovera båten och var nu färdiginflyttade, definitivt värt att fira. Amanda var bartender och gjorde sangriadrinkar. 
 
 
Jullan ser ut som en lyxig, stolt båtägare <33 
 
På vägen hem stannade vi för att äta nattbagels. Rasmus tog en med cream cheese. 
 
Innan Julia skulle ta tåget till flygplatsen ville hon fotas vid HP-plattformen på Kings Cross. Alltså jag och Lisa DOG när dessa bilderna togs. Aldrig sett någon gå in så mycket för något förut, hahah bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0