En liten update

Herre gud, är så back med min lilla blögg. Har så mycket jag vill skriva om och så många bilder jag vill lägga ut. Jag och Lisa har flyttat in i en ny egen lägenhet och det äger. Det är en stor etta i Dalston och vi håller på att få det så fint. Dock har vi inget wifi ännu för alla företag i hela London är dysfunktionella men så fort det kommer jag ska 1. blogga 2. spotifya och 3. titta på massa paradise hotel med Lisa. 
 
Snabb livsupdate: Dricker massa öl och är ute för sent för ofta men har kul och känner mig alive (förutom när alarmet ringer vid 6am och jag är bakis). Temperaturen har droppat med typ 13 grader och det är nice, fattade ej charmen med 33 grader och folk som typ svimmade på tuben. Har gått på två dejter med en kille och det enda det gav mig var en rolig historia att berätta när jag dricker öl med folk, haha stolpskott. Haft en period där jag älskat att vara singel och känt fuck dem boys men nu känner jag bara guuu' vill gå på roliga dejter (behöver inte ens vara med samma person, not askin' for that much)
 
Jaja här är en bild på när jag åt tacos med Violette innan hon lämnade oss för att flytta till Ryssland (?):
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0