Swe

När jag landat i Sverige var jag jätteledsen. Fy. Var ju dock superfint att träffa min familj och få trösta sig med hundgos. Maratontittade på Tro, hopp och kärlek, cyklade för första gången på flera år och lagade mycket mat.
 
Stina lämnade London samtidigt så efter någon vecka hemma tog jag bilen till Karlshamn för att träffa henne <3 Åt asgod pizza, drack kaffe och vandrade runt tills allting stängde klockan 4. Sa hejdå på parkeringen och sa att vi skulle göra det så odramatiskt som möjligt. Blö alla dessa hejdån alltså. 
 
Mammas man är från Nederländerna så vi tre åkte dit över en helg. Spenderade tid i hans hemstad som var jättemysig och åt bland annat sushi i en gammal kyrka vilket var nice.
 
 Hälsade på min gammelmormor som ganska nyligen flyttat till Helsingborg där hon också skaffat sig pojkvän <333 Mamma håller i gympa där en gång i veckan för de som bor där och när det var klart sprang gammelmormor över till sin bf för att hålla handen och presentera honom för oss. Titta vad glad hon var. Dör.
 
Åkte till Spanien på yogaresa med mamma och en hel grupp människor. Gjorde yoga två gånger om dagen och älskade det!! Är i asdålig form och tränar aldrig, men kände mig typ stark under denna veckan och förvånad över vad min kropp pallade. Bestämde mig för att fortsätta med detta efter att vi lämnat men höll sig i ca två dagar. RIP min självdiciplin.
 
Mycket gla' över att få spendera massa tid med henne <3
 
Var några konstiga veckor. Ledsen över London, glad att få spendera tid med la familia och nervös/peppad över Toronto. Den 11 Oktober tog jag mitt bagage och åkte till CPH för att ta flyget till Kanada. Mer om det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0