All the umbrellas in london

Mitt i allt det jobbiga kom London med Lisa. Att åka till ett ställe där jag kände mig hemma var något jag behövde, med min bästa vän också dessutom. 
 
Vi bodde på samma hostel som vi gjorde när vi flyttade dit 2013. Vi klättrade upp på samma stege och stod på samma lilla terass och det känns alltid så nostalgiskt, för precis där började vår Londontid med klickisar, Smirnoff ice, WKD och "we found love" i mobilhögtalaren.
 
London är som ett stort, fint film-set.
 
Vi gick till Lisas gamla café och träffade hennes gamla kollegor/vänner Brigitta och Karolina. Vi drack öl och catchade upp på Wetherspoons innan vi sa hejdå på Cannon street station.
 
Sen träffade vi James! Gick på regniga Kingsland rd förbi vår första flat, drack öl på Haggerston, åkte hem till James och drack g&t på hans takterass. Så jävla fint att hänga vi tre.
 
Nästa morgon gick jag och Lisa för att handla frukost till oss tre. Hittade en blockflöjt på rea för £10 så den köpte Lisa till James. Dog av skratt när hon gjorde entré i hans vardagsrum och spelade på den. Sen åt vi och tittade på mysiga engelska tv-program, som "four in a bed" och "come dine with me".
 
På kvällen träffade vi Caroline vilket var så kul! Terje kom lite senare, och det gjorde James också. Drack pints och gjorde roliga face swaps as per usual. 
 
Det här är en av mina roligaste bilder!! Vi gick till matstället som ligger nära vår sista flat, där jag brukade beställa chips and hummus ca 2-3 gånger i veckan. När vi kom in dit, efter att inte varit där på mer än ett år, säger de "chips and hummus?" innan jag hunnit säga något. Lisa arrangerade denna bilden till min ära och ni ser ju hur glad jag är<3 Älskar han till höger som posar med sin megaköttkniv.
 
Vi unnade oss pannkakor på the Breakfast club vilket var gött. Kolla föresten hur drömmig denna brud är, blir glad bara jag ser 'na.
 
Åkte till Tate och tittade på konst, och fick denna fina utsikt från deras balkong. 
 
På Liverpool street. Lisa skulle åka vidare till Dublin för att gå på sin systers graduation och jag åkte till Ann-Marie några dagar.
 
Första kvällen drack vi vino på ett ställe med mysig inrednig vid Leicester square, lite senare träffade vi hennes pojkvän James på the faultering fullback. 
 
En dag kom Wayne ner från Rotherham på besök, det var sååå fint att se honom. Vi drack öl hela dagen, skypade med Cheyenne, pratade om allt gammalt och nytt som hänt. 
 
Vi ville hitta ett shishaställe men hittade bara ett med elektronisk shisha? Det tyckte vi var sådär.
 
På sista puben innan Wayne tog tåget norr igen. 
 
Jag, James och A-M sista kvällen. Spelade piccolo på en bar och lyssnade på cringy kareoke. Sen fick vi säga hejdå för det var dags för mig att åka tillbaka igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0