Överraskning, brunch och SPA

Tim och hans band Jr Kensington spelade live på Sticky fingers så jag, Florian och Tabita drog till för att titta. Så jäkla duktiga och bra!! 
 
Jag och Stina var på O'learys och drack öl och spelade shuffle board.
 
På hennes bday tog jag henne till tranquilo för att äta middag. Maten var helt okej, lite tråkig kanske. Goda drinkar dock. Hade sedan föreslagit att vi skulle ha drinkkväll hemma. 
 
Men när Stina öppnade dörren hoppade folk fram och sa surpriiiise! Hade i hemlighet pratat med Stinas kompis Karin som varit där medan vi åt middag och pyntat med ballonger och annat. Stina blev så rädd att hon smällde igen dörren på gänget<3 Spelade beer pong och quizade, var en kul kväll och roligt att fixa överraskning! 
 
En morgon gick jag och Elaine till Ethels café i Linné för att äta brunch. Fick den här megabrunchen med frukt, scones, äggröra, yoghurt, våffla och kaffe. 
 
En annan helg hyrde jag och Elaine en bil och körde till ett SPA som hade en jättebillig deal. Vi checkade in och gick sedan in och badade i olika upplevelsepooler och bastade. Fanns en bubbelpool utomhus med jättefin utsikt över vattnet, det var det bästa. När vår tidsslot var slut fixade vi till oss lite och tog bilen till hunnebostrand för att äta middag. På kvällen tittade vi på film och åt ostbågar på rummet innan vi somnade.
 
När Elaine senare åkte ner til Skåne skulle jag mata hennes katter, Andreas följde med och blev den ena kattens fave.
 
Sedan var det SPA-dags igen, fast nu med Andreas! Såhär fin var entrén, och hela SPA-delen var utomhus med olika pooler. En bastu låg under vatten så man kunde titta på fiskar som simmade förbi. 
 
På kvällen ingick 3-rätters middag som vi betygsatte var och en. 
 
Vi hade en liten bastu inne på hotellrummet, så efter middagen bastade vi och drack g&t! Nästa morgon åt vi frukost, packade ihop och åkte till Ullared. Andreas första gång och han var lite skeptisk till hur stort det var och hur lång tid jag ville spendera där, men följde snällt med. 

En solig våreftermiddag gick jag, Andreas och Tim upp på berget i Masthugget och drack öl till denna fina utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0