London, Barcelona, Stockholm

I augusti åkte jag och Lisa till London<333 Vi var bland annat på Faultering Fullback och drack öl i deras dröm till beer garden. Vi var jäkligt lucky som fick ett bord.
 
James, Terje och Andy kom också dit! Vi köpa många rundor öl och hade en så jäkla bra eftermiddag/kväll. 
 
Drack även öl med Caroliné och träffade hennes bf Metim för första gången!
 
Efter ölen åkte vi hem till James och drack g&t på hans tak. 
 
Andy och Terje skulle resa iväg så vår sista dag kunde vi lämna vårt äckliga, trånga airbnb och få bo i deras lägga istället med denna fina utsikten. 
 
Träffade Ann-Marie för att dricka öl och se hennes och hennes pojkväns nya fina hem. Efteråt tog jag bussen för att träffa upp Lisa, James, James bror och någon annan snubbe på en gayklubb i Clapham. Dagen efter åt jag och Lisa lunch med James vid Livvan innan vi skulle hem igen. Alltid jobbigt</3
 
Jag och Timpan på Brygghuset under någon utekväll. Älskar att bo i samma stad som honom.
 
Insparken började för de nya eleverna, här var vi på något ölstopp under pubrundan. 
 
Andreas och hans kompis åkte till Barcelona i sex veckor för att gå på konstskola. Saknade honom och fick denna bilden på när de skulpterade lera. Så himla gullig.
 
Åkte partypaddan, såååå fint och somrigt. 
 
När vi spelade "På spåret" och mitt lag kom förstås sist. Jag bidrog inte med någonting, eventuellt med ett felaktigt svar.
 
Karin, Sally och jag under campuskampen. De olika programmen tävlar mot varandra och sedan utses en vinnare osv. Vi statsvetare vann för tredje året i rad hehe. Dock tävlade bara de nya studenterna, vi "gamla" tittade på och drack öl. 
 
Sen åkte jag och hälsade på Andreas i Barca! Var jättejättefint att ses igen. Flyttade in i hans och Jennys airbnb för att stanna i fyra nätter.
 
Vandrade runt i staden, tog sangriapauser, gick på museeum, drack öl med folk från hans klass, åt tapas, hängde på balkongen och åt glass på stranden. 50% av bilderna jag tar på Andreas hytter han med det han håller i för att han tycker jag är jöbbig som ska fota hela tiden hehe. När jag åkt hem till Sverige igen var det bara några dagar tills han också skulle komma hem. Träffades samma kväll hos honom och drack baileys. Då frågade jag om vi är tillsammans, han svarade att för honom har det känts som att vi nog varit det ett tag nu. Det var 12/10, så ett helt år sedan igår! <3 
 
Hälsade på min fave chica i Stockholm, och om bara några dagar är det dags igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0