ILYSB

Ringde Praveen efter jobbet och sa att jag kände för att göra någonting. Han sa att han och Kelly var i en uber 2 minuter bort, så de stannade och hämtade upp mig. Åkte till Nandos och delade på ölkannor och pommes.
 
Var på Electric Ballroom med dessa ladies. Blev tipsy och försökte lura alla att det var Lola's födelsedag så hon skulle få gratis shots av folk. Gick fram till en grupp människor och frågade om inte de kunde komma och sjunga för henne, vilket de snällt gjorde. Sen gick jag upp till bandet som spelade och frågade om de kunde spela Happy Birthday. Cheyenne döpte mitt fulla alterego till Shelli. This was her.
 
Blev tillfrågad om jag ville ta över ett annat centre som manager och först blev jag jätteångestig. Ville inte alls få så mycket ansvar och var orolig att jag inte skulle klara av det. Efter att ha ringt och pratat med ett antal personer för att få råd så bestämde jag mig för att säga ja. Fick den här muggen av Ammar som första-dagen-present, och lilla lyckofågeln Lulu av en annan manager. Det var väl typ både det mest lärorika och jobbiga jag gjort på samma gång. Det bra var att jag fick bestämma mycket, älskade mina clients och började liksom ta pride i mitt lilla centre som jag verkligen brydde mig om. Det jobbiga var att det var så otroligt mycket att göra och jag fick stanna sent ofta, och att om någon client var arg var det jag som fick deala med dem och bli skriken på.
 
Mitt första businesskort någonsin, var väldigt nöjd! Sammanfattningsvis var det en skitbra experience och trots att jag vissa dagar förbannade mitt jobb saknar jag det idag väldigt mycket. 
 
Var ute på King Street med Stephanie, hamnade på något latinoställe där vi dansade sämst av alla med våra white booties.
 
Denna bilden är kul för jag och Steph ser lika fulla ut som vi var. Lärde känna dessa två någonstans och jag var helt övertygad att han till höger var William Nylander och bara ljög om sitt riktiga namn. Spelade kort på deras balkong ett tag innan vi tog en uber hem för att sova.
 
Cheyenne på min balkong. Såna här bilder skär verkligen i mitt hjärta. 
 
Jag känner inte 3 av de 4 andra personerna på bilden men på Woody's blir alla kompisar inne på toaletten. 
 
En kväll på Belfast Love där vi dansade till 90-talsmusik och spelade biljard.
 
En kväll började med öl på Woody's...
 
...och slutade på the after hours där Waynes mobil blev konfiskerad av vakterna för att han filmat bandet som spelade. Dog. Dansade och spelade biljard. Avslutade på Franz där vi åt mat klockan 6 och Linda shuggade vatten direkt från kannan (+vem beställer spaghetti och köttfärssås som fyllemat??).
 
Ann-Marie och hennes pojkvän James kom och hälsade på!! Efter att jag slutat jobbet satt jag och väntade med orimlig pepp i kroppen av att jag snart skulle få sitta på uteservering och dricka öl med dem. Tillslut kom de fram, och jag var så glaaad. Satt på Jack's tills sent och ölade oss igenom deras jetlag. 
 
Det var slutspel i basketligan NBL och Toronto Raptors spelade. Vi tittade på alla matcher på Jack's och det var så himla kul, vi kom verkligen in i det och blev så engagerade. 
 
En morgon satt jag och väntade på dem på Dundas Square. Toronto's lilla Times square <3 
 
De åkte till Niagarafallet över dagen och då träffade jag Ammar på Jack's för att dricka öl på deras takterass. Han tyckte jag var lite jobbig när jag ville ta bilder på honom så han fick solen i ögonen.
 
Sen återvände dessa två igen. Vi gick hem till mig, drack öl på balkongen och bytte om till våra nya Raptorskläder inför kvällens match.
 
Var en ganska dålig värd och tog endast med dem till Jack's (dock två olika). Är hundra procent det stället jag spenderat mest tid på i Toronto, förutom jobbet typ. 
 
Var tvungna att säga hejdå utanför på Dundas innan de skulle ta flyget tillbaka till London. Var inte alls nog med tid och tyckte det var jättejobbigt att säga hejdå. Men så glad att de kom och hälsade på <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0