TO summer days

Min älskling, soulie och always sambo at heart kom och hälsade på!! Jag satt överexalterad på jobbet väntandes på att hon skulle stiga ur hissen med sin resväska, och när hon gjorde det kände jag mig instantly complete <3 Fick sedan tio dagar av bliss, öl och massa balkonghäng. Här satt vi vid vattnet och drack ginger beers.

Jag tog henne till shishastället jag och Ammar gick till varje vecka. Jag smsade honom och frågade om han också ville komma, för jag ville så himla gärna att Lisa skulle få träffa honom efter att jag pratat om honom i 1000 facetimetimmar. Tillslut kom han, och där satt jag plötsligt med min bästis och killen jag var kär i och det kändes så himla knäppt.

En dag tog vi båten för $7 till Toronto Island.

Vi drack öl vid vattnet och det kändes verkligen som att vi var på semester. Ön var så himla mysig och kändes som en stor park mitt i sjön.
 
Finaste utsikten av skylinen.

Vi gick till Kensington market och åt mexikanska smårätter, drack drinkar och avslutade med varsin tequilashot.
 
Sen kom dagen hon skulle hem igen och jag var så ledsen och ville bara att våra balcony nights skulle få fortsätta för evigt <3 

En dag efter jobbet gick jag till Jack's med Cheyenne och Linda. Beställde varsin fish bowl. Se som jag njuter!?

Vi bestämde oss för att ha en SPA night med ansiktsgrämer, green juice (byttes ut till vin, at least we tried) och Love Island-maraton. 

Wayne kom över till mig en kväll för att dricka några öl. Slutade med tt vi gick till Woodys med Ran och stannade till kl 2. Träffade killen på bilden som hette Luke, han var trevlig och allt men kunde bokstavligt talat inte sluta stirra på sig själv i spegeln på väggen medan han pratade med oss?

Familjen som Stephanie är nanny hos har en pool som vi fick låna medan de var bortresta. Hon, jag, Vicky och Wayne åkte dit på morgonen och det var seriöst en av mina bästa sommardagar. Drack öl och sangria, spelade bra musik, simmade, solade, pratade.

Hade jag haft en sån här trädgård hade jag hängt där precis hela tiden. 

Mina älsklingar innan en utgång. 

Detta var precis innan Wayne åkte tillbaka till England och lämnade oss alla heartbroken. Wayne är seriöst en av de bästa människorna jag någonsin träffat. Genomsnäll, så omtänksam och sjukt rolig. Min party partner in crime. 

Inför Canada day gick jag och Cheyenne till Dollarama för att köpa Kanadagrejer. Blev tyvärr inte denna hatt. 
 
Dagen spenderade vi på stranden med öl, spel, dans och fyrverkerier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0