Rooftops and bdays

MItt lilla center. Under fotbolls-VM hängde folk i receptionen för att titta på matcherna och det var så mysigt.
 
Vi blev inbjudna till Chloe och Toks takterass i Liberty village vilket var sjukt varmt men jättekul. 
 
Så himla fint gäng. 
 
En client hade extrabiljetter till föreställningen av Phantom of the opera, så jag smsade Wayne och frågade om han ville gå. Tyckte den var så jävla bra och kunde inte sluta lyssna på soundtracket efteråt. Vi gick vidare till en bar för att avsluta med öl.
 
Saknar alla dessa kvällar så fruktansvärt mycket.
 
Och de här </3 Så många kvällar jag, Linda, Cheyenne och Ran bara satt på balkongen och drack, spelade piccolo och hade roliga och bra konversationer. Det värker verkligen i mig av saknad.
 
Nu när jag skriver det här så har Cheyenne bara någon vecka kvar på sitt visa. I feel her pain, men själviskt sett är jag asglad över att få ha min Birmingham gal nära igen
 
Den 27 juli fyllde jag 25 år och det var min bästa födelsedag någonsin. På jobbet fick jag blommor och tårtor och jag älskar att få uppmärksamhet på min bday så jag njöt. På slutet av arbetsdagen kom ett bud med tårta och ballong från min mamma <3 Planen var att jag skulle åka hem, träffa Linda, köpa alkohol och sen skulle folk komma hem till mig lite senare. När jag kom hem från jobbet hörde jag ljud och trodde vi hade inbrott. Men så hoppade mina vänner fram och ropade surprise!! och jag blev så JÄVLA RÖRD. De hade ringt upp min familj hemma och Cheyenne&Wayne i England så alla var med på Skype också. Lägenheten var pyntad och de hade tagit med saker från The Office vilket var så himla fint <3 
 
Jättegulliga tårtor. Den nedersta är samma tårta Kelley får i the office haha
 
Steph och jag. Hon hade åkt till Ikea och fyllt en hel påse med svensk mat och godis.
 
Världens finaste kväll och jag kände mig full av kärlek. Allting omkring mig var kaos just då pga heartache men dessa älsklingar fick mig att glömma allting för ett tag och ha så genuint sjukt roligt. Så tacksam för dem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0